Thursday, 3 July 2014

PROMOSI RAMADHAN

.
0 comments

Salam Ramadhan kepada semua CATALYST LOVER!
Sempena bulan Ramdhan yang barakah ini..ekin sediakan sesuatu yang istimewa buat pencinta-pencinta catalyst!
 PROMOSI RAMADHAN  yang memang Super Saver! Wowww!! Pastinya hanya untuk ANDA! TERBAIK!

4 JULAI 2014 - 19 JULAI 2014
DAPATKAN SEGERA SEBELUM PROMOSI TAMAT













PROMOSI INI HANYA SAH DENGAN CATALYST PUTRAJAYA TIADA KAITAN DENGAN CATALYST HQ. TERIMA KASIH.



readmore »»

Monday, 30 June 2014

MASALAH KELMUMUR DAN KULIT KEPALA

.
0 comments


ANDA HADAPI MASALAH KELMUMUR & KULIT KEPALA ???????


TENSIONKAN nak hadap masalah KELMUMUR ni, Bermacam jenama syampu dah pakai tapi tak hilang2 juga dari yang mahal hingga ke yang murah semua dah khatam hasilnye kelmumur tetap ada . Ok jom kita buat satu ujikaji letak atas kepada kemudian garu @ gosok kulit kepala ada nampak SALJI turun tak , kalau ada anda mmg hadapi masalah kelmumur YANG SERIUS hehehe..

Bagi yang menghadapi masalah kelmumur ini lah kita ambik mudah dengan masalah kelmumur ini sebab jika dibiarkan lama kelamaan akan menyebabkan masalah kulit yang lebih seius. Sebelum merebak baik kita cegah die. Kalau yang sudah habis ikhtiar dengan syampu - syampu yang ada dipasaran ini boleh cuba PRODUK CATALYST ini insyaAllah boleh setel masalah kelmumur ini.

CATALYST ada dua produk untuk Menjaga kesihatan rambut anda HAIR TREATMEN & HAIR REVITALIZER. Kedua - dua produk ini memberikan hasil yang sama cuma cara pemakaiani yang berbeza .


HAIR TREATMENT -  
  • Dipakai seminggu 2 @ 3 kali 
  • Baunya lebih kuat dari dari HAIR REVITALIZER
  • Melebatkan, menghitamkan dan menjadikan rambut lebih sihat 
CARA PEMAKAIAN -
  • Syampu rambut anda 
  • Lap Sehingga kering 
  • Kemudian sapukan HAIR TREATMENT ke bahagian kepala yang bermasalah atau sapu keseluruhan kulit kepada.
  • Biarkan selama setengah jam sambil tengok tv 
  • Kemudian Syampu dan bilas kepala anda sehingga bersih
  • Ulang langkah diatas 2 @ 3 kali seminggu

                                      



HAIR REVITALIZER -  
  • Boleh dipakai setiap hari
  • Kurang bau
  • Bertindak sebagai pemlembap rambut 
CARA PEMAKAIAN -
  • Syampu rambut anda 
  • Lap Sehingga kering 
  • Kemudian sapukan HAIR REVITALIZER  keseluruhan kulit kepada dan rambut.
  • Boleh bertindah sebagai Pelembap Rambut.
  • Boleh dijadikan minyak rambut bagi lelaki.

KHASIAT PEMAKAIAN CATALYST HAIR TREATMENT & HAIR REVITALIZER
  • Merawat kebotakan dan keguguran rambut
  • Menghitamkan & melebatkan rambut
  • Mengatasi masalah penyakit kulit kepala
  • menghapuskan kelemumur pada kulit & mencegah daripada mengalami kekeringan
  • menghalang kulat kelemumur dari merebak serta menjadi subur dan bertambah hitam.
  • membantu pembentukan tisu kulit kepala dan merawatnya.
  • Melindungi kulit dari radiasi UV .
  • Menyuburkan Kulit kepala.









readmore »»

Sunday, 29 June 2014

VCO - MENCEGAH JANGKITAN VIRUS DAN KULAT PADA LUKA

.
0 comments

Pernah MELECUR KENA AIR PANAS, LUKA DARI KEMALANGAN, LUKA TERKENA PISAU  ??? Pasti semua pernah mengalaminya kan. Biasanya luka macam ni akan mengambil masa yang lama untuk pulih, ada yang makan masa seminggu @ 2 minggu @ 3 minggu bergantung kepada saiz luka. Kalau pergi hospital pon akan diberikan ubat sapu iaitu ubat kuning yang mana berfungsi sebagai satu lapisan  diatas permukaan luka yg menghalang luka dari jangkitan kuman. Semakin banyak kita sapu semakin tebal lah cupingnya.  


Melecur Kena Air Panas

Luka Kemalangan

Kali ini EKIN nak berikan satu alternatif lain untuk merawat luka diatas ini dengan  VIRGIN COCONUT OIL ( VCO). Macam pelik kan biasa dengar VCO orang buat Makanan Tambahan je de pulak buat ubat sapu. Sebenarnya VCO adalah ubat sapuan untuk merawat luka yang terbaik sekali sebab VCO sendiri bersifat ANTI VIRUS, ANTI KULAT dan ANTI BAKTERIA yang boleh menghalang luka dari jangkitan kuman dan mempercepatkan proses pemulihan luka itu sendiri. Jika disapukan secara berterusan InsyaAllah parut dari luka itu sendiri pun akan hilang. 

Ini adalah Fakta yang diperakui oleh Pakar bahawa minyak VCO adalah Minyak yang terbaik dan menyihatkan. Jadi JOM KITA AMALKAN VCO DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN KITA. 




VCO CATALYST ADA DUA JENIS  DALAM BENTUK SOFTGELL DAN LIQUID



CARA MERAWAT LUKA DENGAN VCO

1. Cuci luka dengan air bersih 
2. Lap luka tadi dengan kain bersih 
3. Kemudia Sapukan VCO ke luka 
4. Lakukan sehari 2 kali 

readmore »»

Tuesday, 24 June 2014

.
0 comments

JOM LAYAN VIDEO PASAL KEBAIKAN VCO DARI PAKAR 

readmore »»

Thursday, 27 March 2014

ANDA DAN CATALYST

.
0 comments

27 Mac 2014 - Khamis

Salam ukhwah dan salam islamiah buat semua..

Alhamdulillah...beberapa hari saja lagi untuk kita melalui penghujung bulan Mac 2014. Sekejap sahaja masa berlalu. Mudah-mudahan kita sentiasa di dalam keredhaan dan keberkatan-NYA. INSYA-ALLAH.

Dan kerna itu juga, disini..dan hari ini ekin dan suami ingin mengucap jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada anda semua yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada kami serta setia dengan produk Catalyst! Sungguh terharu dengan kepercayaan dan kesetiaan yang diberikan kepada kami.. Syukur Tuhan.

Beberapa tahun dalam Catalyst ini...dan sehingga ke hari ini ekin dan suami TETAP YAKIN DAN PERCAYA 150% pada produk keluaran Catalyst. Kami sememangnya amat berbangga..berbangga dengan anda SEMESTINYA! Ya...dengan ANDA! KERANA ANDALAH PENCETUSNYA! 


Yakinlah pada diri anda. Kukuhkan tiang kepercayaan anda terhadap kami dan Catalyst. Mana mungkin ianya berdiri utuh tanpa tiang kepercayaan dari anda! Hebat bukan? Kerana itulah..ANDA adalah rodanya yang akan sentiasa membawa kami terus ke hadapan menuju ke destinasinya!! TERIMA KASIH UNTUK KESETIAAN ANDA KEPADA KAMI DAN CATALYST..

TERIMA KASIH ALLAH.

        EKIN*ACID











STOKIS CATALYST PUTRAJAYA

readmore »»

Saturday, 22 March 2014

MINYAK KELAPA DARA DAN PRODUK CATALYST

.
0 comments

Salam Sayang dan Salam 1Catalyst!..
.
23 Mac 2014  (Ahad)

Cerita Hari ini...Semestinya PRODUK CATALYST yang kami banggakan! Tiada apa yang perlu dipersoalkan lagi. Produk kami yang telah menjadi pilihan anda. Semuanya kerana anda! Anda yang menentukan kejayaan produk ini.

VCO dan Collagen yang begitu hebat dan panas permintaannya. Femme Vita dan Men Vita yang digilai pasangan suami isteri terutamanya, Mexorea yang menjadi teman sejati anak-anak gadis dan para wanita, Hair Treatment dan Hair Revitalizer yang banyak membantu anda yang mengalami masalah rambut dan banyak lagi produk-produk keluaran catalyst yang menjadi bualan ramai. Pastinya jaminan ini berpihak 100% kepada anda kerana kami yakin dengan kualitinya.


So, yang mana yang dah cuba, yang dah tahu, apa lagi? ajaklah kawan-kawan tu! Yeah! Ianya satu formula terbaik untuk kekalkan kecantikan dalaman dan luaran anda serta merupakan satu rahsia membina senjata bahagia diri anda, teman anda dan keluarga anda! Kerna itulah.. kami bukan berjanji tapi kami yakin anda pasti nak lagi!

Call Ekin 011-12366967 SEKARANG!!! 
Go CATALYST Go!

readmore »»

Sunday, 2 March 2014

FEMME VITA & MEN VITA

.
0 comments

2 Mac 2014

Salam hujung minggu untuk anda semua... Opss!! Tunggu...takkan tengok gambat je kot?? bace ler sampai habis ye!! 


FEMME VITA

Harga Asal: RM45.00.
Harga Promosi : RM43 Sahaja!

Ambil 1 sachet selepas makan, sama ada 1 atau 2 kali sehari

Antara kebaikan FEMME VITA
  • Membina dan mengecutkan rahim.
  • Menguatkan otot dan menyempitkan faraj.
  • Menegangkan payudara.
  • Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan.
  • Memulihkan sistem pelinciran vagina.
  • Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada padangan semasa hubungan kelamin.
  • Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
  • Menghilangkan bau badan & mulut.
  • Mengatasi masalah sengugut dan keputihan.
  • Melegakan panas badan.
  • Bagus membantu merapatkan vagina & mengecutkan rahim.
  • Berkesan bagi meningkatkan dan membaik pulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolegen bawah kulit yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari.
  • Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, menegangkan payudara dan menghasilkan potongan badan yang menarik.

AMARAN :

FEMME VITA TIDAK BOLEH DI GUNAKAN OLEH :
  • WANITA MENGANDUNG
  • SEMASA DATANG HAID
*semasa datang haid, rahim sedang di cuci, dikhuatiri darah keluar akan bertambah banyak  yang boleh menyebabkan pitam dan sebagainya.

------------------------------------------------------------------------------------
MEN VITA

Harga Asal: RM45.00.
Harga Promosi : RM43 Sahaja!

Ambil 1 sachet selepas makan, sama ada 1 atau 2 kali sehari (mengikut keperluan).

KEBAIKAN MEN VITA :
  • Memberi tenaga tambahan dan menambah stamina badan.
  • Meningkatkan daya imuniti semula jadi badan.
  • Menyegarkan badan dan mengurangi rasa mengantuk.
  • Menghilangkan letih-lesu badan.
  • Mengatur tekanan darah dan melancarkan pengaliran darah.
  • Meningkatkan lipido (keinginan seks) lelaki dan menguatkan tenaga batin.
  • Mampu melambatkan ejakulasi.
  • Membantu memberi ketahanan badan dari penyakit seperti kardio-vaskular dan kanser.
  • Melegakan tekanan perasaan, sakit kepala dan migrain.
  • Menghalang makan berlebihan dengan mengurangi rasa lapar serta selera makan.
  • Mengandungi anti-oksida untuk mempertahankan badan daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

PENGGUNAAN MEN VITA :
  • Baik untuk semua lelaki dewasa berumur 16 tahun ke atas.
  • Ia elok dijadikan sebagai pemakanan tambahan (health suplement) untuk kesihatan badan.
  • Boleh diambil secara berterusan untuk jangka masa yang lama.
  • Walau bagaimanapun, tidak perlu diambil setiap hari. Makan apabila perlu sahaja mengikut keperluan anda.
  • Minum banyak air sepanjang pengambilan.
  • Untuk mendapatkan kesan terbaik, ambil secara berterusan untuk 2 bulan pertama. Selepas itu, ambil mengikut keperluan badan.
APA LAGI??? 
CALL/MESEJ EKIN SEKARANG UNTUK DAPATKAN HARGA PROMOSI!! 
011-12366967

readmore »»

Sunday, 23 February 2014

STOKIS CATALYST PUTRAJAYA

.
0 comments


UNTUK SEBARANG PERTANYAAN DAN TEMPAHAN PRODUK-PRODUK CATALYST... ANDA BOLEHLAH HUBUNGI NOMBOR SEPERTI YANG TERTERA DI ATAS...
DAPATKAN SEGERA PRODUK-PRODUK CATALYST! 
JANGAN KETINGGALAN UNTUK MERASAI KEHEBATANNYA! YEAH!

readmore »»

MINYAK KELAPA DARA @ VCO CATALYST

.
0 comments

24 Februari 2014

Salam sayang untuk anda!!..



Taadaaaa!!!
Anda semua nak ini kan?

Antara produk yang PALING LARIS DAN TERHANGAT DI PASARAN!!

Virgin Coconut Oil @ Minyak Kelapa Dara (Softgel/Liquid)
Femme Vita dan Men Vita
Collagen

Produk-Produk Catalyts yang sememangnya hangat dan terhebat! Untuk kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran sepanjang masa! Pastikan anda memilikinya sekarang!

MSG/CALL EKIN SEGERA 011-12366967..

readmore »»

Tuesday, 4 February 2014

VIRGIN COCONUT OIL (MINYAK KELAPA DARA)

.
0 comments

04 FEBRUARI 2014 (SELASA)


VCO SOFTGEL DAN VCO LIQUID

VCO Softgel RM39.90

VCO Liquid RM39.90
CALL/MESEJ EKIN 011-12366967


KEISTIMEWAAAN VCO @ MINYAK KELAPA DARA

  • melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • mengawal kencing manis
  • meningkatkan kadar ketahanan tubuh badan
  • meningkatkan kadar metabolisme pada seluruh sel tubuh memusnahkan organisma perosak seperti virus
  • mengurangkan keadaan mudah lapar
  • mengurangkan kandungan lemak
  • mengurangkan risiko serangan jantung dan darah tinggi
  • meningkatkan daya tahan tubuh, anti-penuaan
  • mengatasi masalah menopaus wanita
  • menghasilkan tenaga segera
  • jika disapu pada kulit ia mampu mengurangkan infeksi dan mencegah garis halus pada kulit
  • meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium untuk tulang dan gigi, melindungi dari serangan osteoporosis
  • terhindar daripada gejala alahan
  • memperbaiki kualiti tidur dan menelakkan dengkur
  • memperbaiki hubungan suami isteri
  • merawat jerawat dan kulit muka berminyak
  • merawat kitaran haid yang tak teratur
  • mengurangkan selera makan yang terlalu tinggi
  • menghaluskan dan mengecilkan liang roma kulit wajah supaya jadi lebih mulus dan gebu
  • menyembuhkan strechmarks dan tona kulit yang kusam.dan pelbagai lagi.

PERHATIAN!
VCO SOFTGEL KAPSUL DAN VCO PURE OIL LIQUID mempunyai kandungan dan khasiat yang sama
100% Semulajadi Bahan Organik (Minyak Kelapa Dara)

readmore »»

STOK PANAS CATALYST!

.
0 comments

04 FEBRUARI 2014 (SELASA)

Salam Sayang untuk kalian semua...

Anda nak lagi??
Pastikan jawapannya "YA" kerana SEMESTINYA PRODUK CATALYST PILIHAN anda!!
Stok panas! Dapatkan segera sebelum anda terlambat!!! Jangan toleh belakang  lagi...usah berkira-kira...semuanya GERENTI HEBAT! 


Call Ekin sekarang 011-12366967
Dapatkan segera produk-produk keluaran CATALYST!
PASTINYA PILIHAN YANG BIJAK!

readmore »»

Monday, 3 February 2014

Cerita LYDIA pasal VCO

.
0 comments

PERKONGSIAN :

Salam semua..
Kali ni ekin nak kongsi satu pengalaman pengguna baru VCO CATALYST (Lydia, kawan kpd norliyana yang baru je ekin COD tadi). Cerita Lydia " baru jer try sebotol VCO dengan suaminya. Makan dan sapu kat muka. Tapi katanya, seminggu selepas tu dia dan suaminya rasa LIDAS (rasa macam lepas makan nenas) dan ada bintik-bintik kat lidah..So, sekali lagi ekin kongsikan dgn anda kenapa jadi macam tu :


KENAPA IANYA BERLAKU?

Krisis penyembuhan atau healing crisis adalah kesan yang dapat dirasai oleh mereka yang mengambil makanan tambahan. Ini berlaku bila tubuh kita yang yang banyak radikal bebas mula membebaskan toksin dan membina semula sel-sel tubuh, hasil dari pengambilan pemakanan tambahan. Pengambilan makanan bernutrisi tinggi membuatkan nutrien ini bertindakbalas dengan oksigen dan menjadikan sistem dalaman kita lebih cergas bekerja. Oleh yang demikian, tisu-tisu dan sel-sel mula membuang toksin. Jadi, mereka yang pertama kali mengambil nutrien bermutu ini akan mula berasa tak sedap badan, mungkin nak demam, sakit kepala, sakit pinggang, muntah-muntah, rasa lidas lidah dan sebagainya.


KENAPA PROSES PEMBUANGAN TOKSIN BOLEH MENDATANGKAN KESAN MACAM TU?


Sebenarnya ia bukan kesan sampingan atau side effect, sebaliknya tindak balas normal, dan sekiranya anda menghadapi krisis penyembuhan ia adalah petanda yang elok. Maknanya sistem badan anda mula bekerja untuk menjana sel-sel baru dalam tubuh. Umpama sebuah tangki yang berkarat di bahagian dalamnya. Apabila dibersihkan, maka keluarlah karat-karatnya, lalu tinggallah tangki yang bersih. Tubuh kita seperti tangki itu yang penuh dengan karat. Oleh itu, seperti karat-karat yang keluar bila dia dibersihkan, toksin dan benda bahaya akan keluar dari badan kita bila mengambil supplement. Untuk mengurangkan kesan healing crisis anda perlu minum sekurang-kurangnya 3 liter air sehari.


readmore »»

Friday, 15 November 2013

VCO CATALYST

.
0 comments

SALAM SEMUA..
 
15 Nov 2013 - Anda semua sihat? Alhamdulillah. Masih lagi diberi kekuatan untuk kita mencorak perjalanan kehidupan ke arah yang lebih baik. Sebaik mungkin!
 
So, macam mana anda semua? Apa hasilnya setelah anda semua mengamalkan produk catalyst? Kepada yang telah menunjukkan hasil, baguslah. Syukur atas usaha anda dan kepada yang masih baru amalkan produk catalyst, bersabarlah ye. Usaha tangga kejayaan, bukan? Apa jua perkara yang kita lakukan kenalah bersabar.
 

Kepada yang masih belum mencuba produk-produk catalyst, tak perlulah nak fikir panjang, tak perlu lagi tunggu untuk berkira-kira. Semuanya sudah ada di depan mata anda! Ekin sentiasa menunggu call/msg anda. Stok produk catalyst baru jer sampai ni! Masih panas-panas! Wow..rugi kalau anda tak cuba! Jadi, apa lagi? Call/Msg Ekin  011-12366967 sekarang!
 
~WASSALAM~

readmore »»

Tuesday, 5 November 2013

CATALYST PRODUCT : KECANTIKAN DAN KESIHATAN

.
0 comments

Salam ukhwah buat semua.

Masih mencari-cari supplement @ produk kesihatan? Keliru dengan pelbagai produk dipasaran? Usah risau!
CATALYST NUTRACEUTICAL bersedia untuk membantu anda membuat pilihan terbaik dan tepat!



Dengan mengamalkan produk-produk keluaran Catalyst, ianya akan membuatkan anda teruja dengan keberhasilannya! Percayalah! Segala impian dan keinginan anda akan tercapai dengan produk catalyts! Jom pilih PRODUK CATALYST! ANDA PASTI TERUJA! MSG/CALL EKIN 011-12366967 SEKARANG!!

readmore »»

Tuesday, 8 October 2013

MULAKAN HARI ANDA DENGAN CATALYST

.
0 comments

SALAM SAYANG UNTUK ANDA SEMUA..

 
Sekadar ingatan untuk pagi ini..jangan lupa ya makan VCO CATALYST / FEMME VITA / COLLAGEN CATALYST atau ape sahaja PRODUK CATALYST yang anda semua amalkan untuk kesihatan dan kesejahteraan kita semua. Kecantikan dalaman dan luaran adalah sangat penting untuk kita jaga dan titik beratkan agar tubuh badan kita sihat dari segala kemungkinan. Percayalah! CATALYST mampu membantu anda semua mengecapi perjalanan kehidupan kita dengan penuh semangat dan penuh keyakinan! Insya-ALLAH.

readmore »»
 

Followers

Info Catalyst

VCO Catalyst disahkan HALAL oleh JAKIM (Malaysia) dan dikategorikan di bawah kategori makanan tambahan bukan ubat-ubatan(KKM).


Catalyst pula adalah milik BUMIPUTERA & produk buatan MALAYSIA

VCO 4 Skin

VCO 4 Skin